,,გაუფრთხილდეთ დედა ბუნებას.’’
1.პრორქტის
მთავარი იდეა; მოსწავლეთა
აქტიური მონაწილეობა , ფოტო და ვიდეო მასალების მოძიება,
დაბინძურებული წყალსაცავების
, მდინარეების, საძოვრების, ქუჩების, ბაღებისა
და მოსკვერების ასევე გაჩანაგებული ტყეების ,
ბრაკონიერობის ამსახველი ფაქტების
მოპოვება და კლასში
პრეზენტაციის გაკეთება. კვლევების
საფუძველზე ღონისძიებების გატარება.
2.პროექტის
აქტუალობა ; პროექტის ინტერნეტ სივრცეში
განთავსება, კომუნიკაცია სხვა სკოლის მოსწავლეებთან, ურთიერთ
შეთანხმებით თანამშრომლობა ბუნების დასუფთავებასა
და მწვანე ნარგავების
განაშენიანებაში. ,,დირექციების მხარდაჭერა.’’
3.პროექტის
მიზნები; მოსწავლეებსში ეროვნული
თვითშეგნების ჩამოყალიბება , კულტურული
მემკვიდრეობის შენარჩუნების მოტივაციის
ამაღლება.დამოუკიდებლად ინფორმაციის მოძიება
საპრეზენტაციო და საკომუნიკაციო უნარჩვევების
განვითარება.
4.მოსწავლეთა ასაკი 15-16.წ
5.მოსალოდნელი შედეგები;
ტექნიკური გაუმართაობა, აღნიშნული დროის ლიმიტის უკმარისობა ჩასატარებელი სამუშაოების
გამო.
6.ვადების ხანგრძლივობა
მოსამზადებელი სამუშაოები.1-2 დღე.
პრაქტიკული სამ.2-3 დღე.
7.პროექტებისათვის საჭირო
ძირითადი რესურსები;
1.ინტერნეტი.
2.ვიდეოკამერა.
3.ფოტოაპარატი
4.ვიზუალური მასალები.
5.გახმოვანება.
6.სამუშაო იარაღები.
7.მწვანე ნარგავები.
8.პროექტის მსვლელობა.
1აქტ.მოსწავლეებს განუმარტავ თუ
რამდენად მნიშვნელოვანია თითოეული
ადამიანის სასიკეთოდ გადადგმული
ნაბიჯი დედა ბუნების დასაცავად,
რომ სუფთა და დაცული
ეკოლოგია ხანგრძლივი სიცოცხლის
საწინდარია .
ავღნიშნავ თუ რა კატასტროფულ მდგომარეობამდე შეიძლება
მიგვიყვანოს დაბინძურებულმა გარემომ.
2აქტ.ვტავაზობ მოსწავლეებს
დამოუკიდებლად მოიძიონ ფოტო და
ვიდეო მასალები , დაბინძურებული
და გაჩანაგებული ეკოლოგიის შესახებ
და მის შედეგებზე.
მოემზადონ პრეზენტაციისათვის. ასევე
ინტერნეტით და სხვა მედია საშუალებებით
დაუკავშირდნენ ტერიტორიულად ახლო სხვა სკოლის
მოსწავლეებს დაწარუდგინონ პროექტის
იდეა და ჩანაფიქრი შესთავაზონ
თანამშრომლობა.
3.აქტ.კლასი იყოფა ჯგუფებად
, ვირჩევთ კლასებში პროექტის
წამყვანებს. ლიდერებს ევალებათ
მოამზადონ შესავალი სიტყვები,
ასევე აჩვენონ ფოტო და
ვიდეო მასალები , მოიწვიონ
ჩასატარებელი ღონისძიებებისათვის სხვა სკოლის
მოსწავლეები.
4.აქტ.მოსწავლეები დამოუკიდებლად მოიძიებენ
ინფორმაციას დაზიანებული ეკოლოგიის
შესახებ , ატარებენ კვლევებს. აკეთებენ
ანალიზს . კვლევების შედეგებიდან
გამომდინარე იგეგმება ჩასატარებელი
ღონისძიებები და იწვევენ
სხვა სკოლის მოსწავლეებს
დათქმული თარიღის მიხედვით.
პროექტის ხელმძღვანელი; ნინო
ბერიძე
ელ.ფოსტა.ninoberise@gmail.com
1.1114.
No comments:
Post a Comment